-
bir arkadaşım getirmişti ilk duyduğumda, acayip övgüler alıyordu ama ne zamandır düzenli tüketiyorum pek de bi numarası yokmuş gibi geldi. americano makineden falan farksız, çekirdekleri iyi muhafaza edemedikleri belli ki... oysa böyle markalara insan güveniyor, içim ısınsın isterdim. belki de benim damak tadım sorunlu, artık arkadaşa kalsa ben sızlanan bir yazarım. ama bence bir kahve düşkünü olarak, her ortama uygun bir çözüm bulamadığımız kesin.
- bugün (183)
- / 7
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- toksik ilişkilerin belirtileri 2
- kartalkaya faciası rapor bekliyor
- blutv dizileri vasat mı kaldı
- hepsiburada sipariş geç geliyor
- / 7