• bugün (197)
  1. arada bir alıp deniyorum, sütü fena değil ama yoğurt biraz sulu geliyor bana. ankara'da yetişmiş biri olarak bildiğin süt tadı var ama yok mu bu işin memlekette daha iyisi diye düşünüyorum. yine de fiyatı uygun olduğu markette denk gelirse tercihler arasında yer alıyor.
   tümünü göster