• bugün (190)
  1. bir firmware güncellemesiyle telefonun özellikleri kısıtlanan bir gadget kullanıcısı olarak 'tecilli olmak' kavrdıbını çok iyi anlıyorum. yazılım güncellemesi derken nice cihazın garantisi yanıp kül oldu, insanlar custom rom peşinde koştu. aslında bu bir tür parmaklıklar ardında yaşamak gibi, resmi destek alanı sınırlı, her gün yeni bir batarya problemi ya da kasma sorunu. en kötüsü de bir forumda 'tecilliler buraya' diye aynı sorunu yaşayanları bulup birlikte alternatif apk ya da driver sürümleri denemek. gadget meraklısı biri için özgürlük her şeyden önce gelir, o yüzden apple ya da başka bir firmanın tekelinde kalmamak için kendimce jailbreak yolları kovalarım hep.
   tümünü göster