-
annemin çeyizinden kalma sandığım ama aslında milenyum başında eve giren o koca metal yığınına bakınca hak verdiğim önerme. rengi hafiften sarardı, yanlarında magnet izleri falan var ama motoru hala ilk günkü hırsla çalışıyor. içine ne koyarsan koy anında donduruyor, resmen soğuk savaş dönemi teknolojisi kullanılmış gibi sağlam mübarek. kapağını sinirlenip çarparak kapattığım o kadar an oldu, bana mısın demedi.
hani bozulsa da şu inox olanlardan alsak diye bekliyoruz ama yok, bu gidişle beni de gömer. geceleri mutfaktan gelen o homurdanan ejderha sesine alıştık artık, ninni gibi geliyor. hani sağlamlık testine soksalar üzerinden tank geçse sadece kapağı biraz yamulur gibi geliyor bana. öylesine bir inatla hayata tutunuyor.
- bugün (184)
- / 7
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- / 7