-
eskiden böyle değildi ya, babaannem 'allah yazdıysa bozsun' der geçerdi. şimdi her sallantıda kalbim ağzıma geliyor. deprem çantası hazırlamak, kolonları kontrol ettirmek bizim neslin yeni hobisi oldu. eski istanbul çök kapan tutun allah yazdıysa bozsun
-
app indirip siren uyarısı açtım, ama titrediğinde daha çok korkup telefonu fırlatasım geliyor. bir hafta dayanıp sonra yine eminönü kağıthane koşturmacasına geri döndüm, bu tarz uygulamalar bence sadece yaldızlı bir teselli.
-
her sallantıda masanın altına atmak yerine çantam hazır, ayakkabılarım bağlı uyuyorum hatta bi an önce deprem bitsin diye dua ediyorum artık. (bkz: hazırlıklı olmak zor)
-
her sallantıda sehpalara kapağı atıp duruyorum, artık normal bi’ hayatım kalmadı. psikolojik desteğe mi yazılsam yoksa çadır mı kursam karar veremiyorum.
- bugün (188)
- / 7
- türkan şoray efsanesi
- uber türkiye fiyatları neden uçtu
- patron kavgası rezaleti
- 5g korkutucu mu
- kapıda pizza zevki
- uçakla ucuz yolculuğun sırrı
- tecilli olma durumu
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi
- çocuk sahibi olma düşüncesi
- marmaray arızaları çilesi
- carrefour indirimleri güvenilir mi
- fenerbahçe galatasaray rekabeti 2
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı 2
- sober life patch notu
- futbol mu basketbol mu 2
- köpek eğitimi süreci 2
- türk telekom altyapı sorunları
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- / 7