-
sipariş verdim, ekranda 'kurye yola çıktı' yazıyor. bir saat geçti, hâlâ yolda. aradım müşteri hizmetlerini, 'kurye arkadaşımız yoğunluktan dolayı gecikebilir' dediler. yoğunluktan kastınız neyse artık, sanırım kurye başka bir gezegenden geliyor. canım o kadar çekmişti ki yemek siparişini verirken, şimdi ekrana bakmaktan gözlerim yoruldu. bir de üstüne soğuyan yemeği düşün, ofsayt resmen.
- bugün (190)
- / 7
- youtube premiumun gereksizliği
- kemal sunal ve unutulmaz replikler
- eski usul imtihan heyecanı
- kanada göçmenlik süreci
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- akrep kadını özellikleri 2
- spor salonu üyeliği
- grönland krizi ve trump
- burger king menü skandalı
- türk telekom altyapı çilesi
- süper loto en yüksek büyüklük kaç para
- trendyol ekspres kargo deneyimi 2
- psikolog seçerken dikkat
- köpek eğitimi üzerine notlar
- gurbetçi strateji belgesi sıkıntısı
- ülker çikolata kalitesi
- aldatılmanın tarafsız analizi
- grönland ı satın alma planı
- anksiyete üzerine bir şeyler
- dolar ne olacak
- thy uçuş deneyimi
- carrefour indirimleri
- ypg ile haseke anlaşması
- exxen destek hattı nerede
- lc waikiki kıyafet kalitesi 2
- harry potter neden hala popüler
- korku filmi önerisi sessiz gece
- toksik ilişkilerin belirtileri
- / 7