-
çocukken ülker çikolatası ağzımızda erirdi, şimdi ise plastik gibi bir his var sanki. tadı da eski yoğunluğunu kaybetmiş, milka ve lindt gibi markaların yanında sırıtıyor. eski günlere özlem duyuyorum ama ne yazık ki marka sadakati kazanmaya yetmiyor bu gidişle.
(bkz: nostaljinin bedeli) -
gurbette insan bazen özlemle alıyor ama tadı eskiye göre gerçekten değişmiş. sanki kakao oranını düşürmüşler gibi, ne bileyim daha yapay bir tat var.
- bugün (192)
- / 7
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- koçtaş ne kadar kral
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- mng kargo nerede takipçisi 2
- diyet yapmak zor mu
- hotıç online check in sorunu
- taksi şoförü olmak
- altın fiyatları yükselişi
- deprem anı psikolojisi
- spotify çalma listelerine bak
- psikoterapiye başlamak
- uykusuz geceler
- ikea mobilya montajı sorunu
- / 7