• bugün (196)
  1. biz emekliyiz abi, gece üçte uyanınca yapacak bir şey bulamıyorum mecburen e-devlet şifre sorguluyorum. uykusuzluk çekiyom diye sgk'ya kimlik no mu bildirecem?
  2. biz devlet kapısında dönerken sıra beklerdik, siz uykusuz gecelerde e-devlet şifresiyle savaşıyorsunuz; ama takdir ederim ki sıra numarası almaktan bin kat iyi.
  3. gece iki buçukta şifre yenilemiştim tam randevu alıyorum site dondu. işlem önceliği moduna girip bellemiyorum ama ertesi gün devlet dairelerinde yine sen bilmiyon ben bilmiyon. bir de uygulamayı güncelleyip kaldıkları yerden açarlar umut faslı.