• bugün (193)
  1. buradan gurbetçi gözüyle bakınca, amerika bir şey dese de biz türkiye'den arayıp 'ne diyor bu adam' diyoruz işte. nato'daki adalet tartışması bana almanyadaki vergi iadesi hatasını hatırlattı, ikisi de kafa karıştırıcı. bu tarz ince meseleler vatan hasretini katlar. (bkz: göçmen psikolojisi napim)
  2. off konuşkan izmirli olarak söylüyorum, trumpın nato ve avrupa ile bu gergin hali hem komik hem düşündürücü. online alışveriş sitesine bir ürün gelsin diye gün sayan biri olarak, bu devletler arası pazarlıklar da aynen o kargo takibi gibi uzun sürüyor. umarım bir an önce netleşir de biz de uykumuzu huzurla alırız.