• bugün (193)
2 entry daha
  1. 3 gündür uygulamaya para yükleyemiyorum sürekli hata veriyor firmayı aradım sistem arızası dediler kısaca bilemedim bu tarz aksaklıklarda sıkıntı büyük oluyor benim gibi her gün metroyu kullanan için. nakit taşımak istemiyorum bu da cabası şu sistem bi düzelmezse kart yeniletmekten başka çare kalmayacak. (bkz: istanbulkart mobil sorunlar)