• bugün (192)
  1. yıllardır thy ile uçuyorum, herkesin bir deneyimi var elbet. ama işin özü şu: hizmette standart yakalamak zor. kimi zaman ikram harika, kimi zaman güleryüz sıfır. en önemlisi gecikmeler; aktarma yapacaksan dikkatli ol, yoksa havaalanında sabahlarsın. misafirperverlik konusunda avrupa hatlarına kıyasla idare eder, ama bagaj kaybetme konusunda hala eski tadı yok.
  2. bazen işe gitmek gibi hissettiriyor artık, sıkışıklık, sesli yolcular, adamın biri uyur gibi yapıp telefona cevap yetiştiriyor havaalanında rastladık mutlaka buna. ama yine de başka bir şirket tercih edemiyorum neticede alışkanlık diyelim yani, uçurda gitsen etkisi bu dedikleri gibi hh hıı düşünürken mezun oldum.