-
yıllardır thy ile uçuyorum, herkesin bir deneyimi var elbet. ama işin özü şu: hizmette standart yakalamak zor. kimi zaman ikram harika, kimi zaman güleryüz sıfır. en önemlisi gecikmeler; aktarma yapacaksan dikkatli ol, yoksa havaalanında sabahlarsın. misafirperverlik konusunda avrupa hatlarına kıyasla idare eder, ama bagaj kaybetme konusunda hala eski tadı yok.
-
bazen işe gitmek gibi hissettiriyor artık, sıkışıklık, sesli yolcular, adamın biri uyur gibi yapıp telefona cevap yetiştiriyor havaalanında rastladık mutlaka buna. ama yine de başka bir şirket tercih edemiyorum neticede alışkanlık diyelim yani, uçurda gitsen etkisi bu dedikleri gibi hh hıı düşünürken mezun oldum.
- bugün (192)
- / 7
- e devlet randevu sistemi
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- netflix izleme alışkanlıkları 3
- media markt garanti süreci
- hotiç online check in
- spotify premium değer mi
- vodafone un vaat ettiği hız
- pasaport yenileme süresi
- toksin sevgiliye selam olsun
- uykusuz geceler ve nedenleri
- carrefour indirimlerinin durumu
- vestel tv kullanıcı yorumları
- atlas çağlayan ve aile dinamikleri
- hotıç online check in sorunsalı
- spor salonu üyeliği hakkında
- kedi mi köpek mi tercihi
- kanada göçmenlik süreci
- exxen müşteri hizmetleri deneyimi
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- / 7