• bugün (192)
2 entry daha
  1. izmir'de bindim bir kere, adam navigasyonu dinlemedi on dakika turladı, delirdim neredeyse. üstüne cep telefonumu unuttum sandım, şoför tırp diye baktı. uygulama güzel ama sürücüler çok can sıkıcı olabiliyor, yine de el mecbur indiriyorsun.

    (bkz: taksi terörü)