• bugün (192)
  1. eskiden taksi çağırınca şoför tanıdık gelirdi, şimdi uygulamada sürücünün fotoğrafıyla gelende ayrı bir muamma, eski günler yok artık.
  2. aracı gelir gelmez şoförün suratından pazarlık formülü okudum, uygulama şaşkın şaşkın rotayı çiziyor ben simsiyah geç saatlerde başka çare yoktu yoksa binmezdim. kalkış anındaki o 'nereye' sorusu bile kartla alınan keyfi kaçırmaya yetiyor aslında iyidir de kötü deneyim anıları hızlıca birikiyor gece sığınağındaki yalanlar gibisinden hani.