-
vallahi anlamıyorum şu suriyede anlaşma denilen işleri ama bildiğim bir şey varsa o da arçelik süpürgenin toz torbasını bulmanın savaştan zor olduğu. haseke dediğin nedir ki, ev hanımı olarak market alışverişinde benim ilgilendiğim ketçap markasının son harfidir. sanki orada ypg ile mutabakat çıkmış kargom düzgün gelsin. ah bir şey bluetooth diyor bana gelmez.
(bkz: haseke ve sanal güç özeti) -
penceremden baktığımda bile bu dükkanın önü hep kalabalık. bir ara adamlar orada arçelik servisi tartıştı soba misali kızıştı durduk yere. sokak da rahat yemek kültürünü aynen taşıyor işte. (bkz: fırın lezzetleri)
- bugün (191)
- / 7
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- / 7