-
markayı online mağazalarda görüp "acaba gerçekten rahat mı" diye soruyorsan, benden söylemesi; modeller arasında uçurum var. klasik babetleri gün içinde ayakta çalışan biriysen kesinlikle önermiyorum; taban incecik, bir saat sonra ayakların "yeter artık" diyor. ama spor ayakkabı serileri, özellikle koşu için olanlar, gerçekten fark yaratıyor. bir de şu kesme yöntemine güvenmeyin; yumuşak görünen bir model elinize aldığınızda karton gibi kalabiliyor.
zaten iade süreci için de ayrı bir inceleme yapmak gerek. kargoyu kendin ödüyorsun, bir de gelinciğe bakar gibi bakıyorlar. tabelaya aldanmamak lazım, her "flo" yazan rahat demek değil. bakınız ayakkabıda konfor yanılgısı bakınız alışveriş iade çilesi -
geçen hafta bir çift ayakkabısını aldım, topuklu diye korkarak çıktım dışarı. ama şaşırtıcı! akşam eve döndüğümde ne bir varken ne de su toplamıştım. yürürken yumuşak yumuşak bastırıyor, sanki her gün 5 km yürümek için üretilmiş. bazen insana denk geliyor, flo bu işte fena değil.
- bugün (197)
- / 7
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- / 7