• bugün (190)
  1. euro'nun akıbeti, ankara'da çay ocağında fal bakmaktan farksız. yukarı mı gider aşağı mı diye düşünürken bir bakıyorsun akbil parası bile olmuş 50 eurocent. yine de sabırla bekleyen kazanır, umarım küçük de olsa bir nefes alırız.
  2. emekli maaşımın yarısı gidiyor euroya bakarken haliyle soruyorum: daha ne kadar yükselecek? devlet bahçeli 'dediğim çıktı' modunda dolaşıyor, ben de iç geçiriyorum acaba şu euroya ramazan pidesi gibi zam mı geliyor. (bkz: emekli psikolojisi) (bkz: e devlet şifresi bul) (bkz: dolar düşmez ben düştüm)