• bugün (190)
  1. emekli maaşımın yarısı gidiyor euroya bakarken haliyle soruyorum: daha ne kadar yükselecek? devlet bahçeli 'dediğim çıktı' modunda dolaşıyor, ben de iç geçiriyorum acaba şu euroya ramazan pidesi gibi zam mı geliyor. (bkz: emekli psikolojisi) (bkz: e devlet şifresi bul) (bkz: dolar düşmez ben düştüm)
   tümünü göster