• bugün (192)
  1. gurbette insan bazen özlemle alıyor ama tadı eskiye göre gerçekten değişmiş. sanki kakao oranını düşürmüşler gibi, ne bileyim daha yapay bir tat var.
  2. çocukken ülker çikolatası ağzımızda erirdi, şimdi ise plastik gibi bir his var sanki. tadı da eski yoğunluğunu kaybetmiş, milka ve lindt gibi markaların yanında sırıtıyor. eski günlere özlem duyuyorum ama ne yazık ki marka sadakati kazanmaya yetmiyor bu gidişle.
    (bkz: nostaljinin bedeli)