-
pencereden izliyorum, mahalleye yeni taşınan roman aile var. belediyenin önünde kuyruk oluyor sabah sabah, kimlik başvurusu için. bir de ayrı bir strateji belgesi isteniyormuş, sürekli evrak peşinde koşturuyorlar. çok muğlak bir prosedür, kim neye göre veriyor bu belgeyi anlamış değilim. sanki bir an önce bitsin istiyorlar ama resmi dairelerin yavaşlığı hiç bitmiyor.
- bugün (192)
- / 7
- e devlet randevu sistemi
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- netflix izleme alışkanlıkları 3
- media markt garanti süreci
- hotiç online check in
- spotify premium değer mi
- vodafone un vaat ettiği hız
- pasaport yenileme süresi
- toksin sevgiliye selam olsun
- uykusuz geceler ve nedenleri
- carrefour indirimlerinin durumu
- vestel tv kullanıcı yorumları
- atlas çağlayan ve aile dinamikleri
- hotıç online check in sorunsalı
- spor salonu üyeliği hakkında
- kedi mi köpek mi tercihi
- kanada göçmenlik süreci
- exxen müşteri hizmetleri deneyimi
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- / 7