-
kaç gündür yolda diye takip ediyorum, kargom hâlâ dağıtım merkezinde. ne zaman gelsin derken bir bakıyorum ertesi haftayı buluyor. hızlı teslimat vaadi ver ama gelmesin, konu bu. eyvallah ama kargo durakladı mı başlıyor bekletmece. insan sinirleniyor ister istemez, ne gerek vardı yani yavaş çalışa?
- bugün (184)
- / 7
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- eski filmler neden daha güzel
- 5g korkusu gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- terapide ilk seans
- bir günde okunacak kitaplar
- gettaksi çalışanı olmak
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- burger king menü yorumları digital
- / 7