• bugün (196)
4 entry daha
  1. ben bu takımların Avrupa'da nasıl oynadığını iyi bilirim, 90'larda Şampiyonlar Ligi'nde Real'le eşleştiğimizde de böyle olmuştu. tecrübe dediğin bunu gerektirir, maalesef genç oyunculara sabırlı olmayı öğretemedik.
  2. ne maçmış be :D