• bugün (193)
  1. teknosa'ya girip bir şey almaya niyetlenince insanın karşısına çıkan taksit seçenekleri maalesef çoğu zaman hayal kırıklığı. bir bakıyorsun ki 2500 tl üzeri ürünlerde 3 taksit, altında ise tek çekim. kartına göre de değişiyor bu işler, garanti bonus'u olana ayrı dünya, maximum'u olana ayrı. sonra düşünüyorum, bu kadar sıkıntıya gerek var mı diye.