• bugün (183)
  1. a101'de her şeyi buluyorsun biliyorum ama kalite konusunda ikiye ayrılır bu millet. ben uzun zamandır takip ederim, reyon görevlileri bile bilir, deterjandan zeytinyağına her şeyi oluyor. kimisi harika, mesela süt ürünleri bence f/p olarak süper; ama bir de var ki ambalaja aldanma, içindeki su gibi bir şey oluyor, sonra da canın sıkılıyor. bence en tehlikeli kısmı meyve-sebze, bir alıyorsun taptaze, bir alıyorsan küflenmiş. böyle işte, deneyip görmek lazım. kırgın değilim ama beklentiyi düşük tutmak lazım.
   tümünü göster