• bugün (183)
  1. bakın ben ayakkabı konusunda aldığım yıllar dolu bir adamım. teknolojisi neyse ama markası mühim. flo'nun ucuzluk günlerinde kapıldım eski bildiğim bir model var diye. düşük kalıpları tam bilmiyordum. oysa kemer bağcık ne kadar önemli bilmez misiniz? mağazada giydiğimde rahat dediysem ne yalan söyleyeyim içim rahat mı oldu tabii yo hayır.

    bankacılıkta temkinli hareket ederim diyen biri olarak ayakkabıya da aynı temkinle yaklaşmalıydım tabii. denediklerimi görmeden kartı okutmuyorum artık. gençler internetten alıyor hemen pişman olup gidip bir daha yüzüm yok. eh işte büyük tecrübe öğretici oluyor geç de olsa.

    bu tarz bakınız icin rahat yürüyüş ayakkabıları, bir de ucuz olan pahalı olur.
   tümünü göster