• bugün (190)
  1. benim için ülker çikolatanın kalitesi yıllar içinde biraz eridi sanki. çocukken metal folyolu bitter çikolatalarını alırdım, tadı demiş miydi değmişti. şimdi ambalajlar değişti, jelatinli ve parlak; içindeki çikolata ise eski bildiğimiz o yoğun kakaolu tat yerine daha şekerli geldi. damak tadı değişiyor illa ki, ama üretim maliyetlerinden taviz verildiğini düşünmeden edemiyorum. sanırım o eski ısırıkta bulduklarını şimdikilerde aramamalı.
   tümünü göster