-
türk telekom'un altyapısı gerçekten sinir bozucu. her yağmurda internet gidiyor. yağmur yağdı mı arıza kaydı açmaktan bıktım. geçen hafta yine gitti bir hafta bekledik. müşteri hizmetleri sağ olsun atlara tatile çıkmış gibi yardım gelmiyor. bu kadar sorun varken fibere geçeceğim diye mesaj atıyorlar.
- bugün (189)
- / 7
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- burger king menü yorumları digital
- yangın raporu dağ gibi
- tcmb faiz inerse ne olur
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- işe girmek zorlaştı
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- kanada göçmenlik süreci notları
- trump avrupa nato muamelesi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- kedi mi köpek mi daha iyi dost
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- arçelik çamaşır makinesi su sorunu
- / 7