• bugün (191)
  1. geçen hafta bir ürün siparişi verdim, kargoya verilme süresi iki gün dahi sürmedi ama sonrası felaketti. dağıtıma çıkmış gözüken paket üç gün boyunca ‘dağıtımda’ kaldı. sitede her şey sorunsuz gözüküyor ama gerçek hayatta bir karmaşa var bence. kargo firmaları kapasitelerini aşıyor, hepsiburada'nın da bu konuda daha sıkı denetim yapması lazım. öbür taraftan iade süreçleri de ayrı bir dert; müşteri hizmetleri meşgul, çözüm bulmak günler alıyor. yine de arada bir şans eseri hızlı gelen de oluyor, tam bir muamma.
   tümünü göster