• bugün (196)
  1. abi kargo gelene kadar hevesle bekliyorsun, ürün çıkınca hata var hemen. iade başlatmak için bir sürü menü, etiketi telefonla okutursun vs. uygulama arayüzü karışık, bir yerden iade kodu alana kadar canım çıktı. sonra kargoya ver, takip et. sonuçta para iadesi 10 gün sürdü, pratik değil bence.
    (bkz: amazon iade talimatı)
   tümünü göster