-
abi kargo gelene kadar hevesle bekliyorsun, ürün çıkınca hata var hemen. iade başlatmak için bir sürü menü, etiketi telefonla okutursun vs. uygulama arayüzü karışık, bir yerden iade kodu alana kadar canım çıktı. sonra kargoya ver, takip et. sonuçta para iadesi 10 gün sürdü, pratik değil bence.
(bkz: amazon iade talimatı)
- bugün (196)
- / 7
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- / 7