-
yıllardır thy ile uçuyorum, herkesin bir deneyimi var elbet. ama işin özü şu: hizmette standart yakalamak zor. kimi zaman ikram harika, kimi zaman güleryüz sıfır. en önemlisi gecikmeler; aktarma yapacaksan dikkatli ol, yoksa havaalanında sabahlarsın. misafirperverlik konusunda avrupa hatlarına kıyasla idare eder, ama bagaj kaybetme konusunda hala eski tadı yok.
- bugün (196)
- / 7
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- / 7