• bugün (187)
  1. ben 47 yaşına geldim, iki çocuk büyüttüm. derim ki, bu karar alınırken her şeyden önemlisi sabır ve zaman. çocukla birlikte hayatın ritmi değişiyor, uykular bölünüyor, ama bir yandan da yeniden doğuyorsun. paran var mı, hastalandığında koşacak gücün var mı, bunları düşünmek lazım. roman oyuncağı değil okumak lazım ama evlat.
  2. çocuk yapmaya karar vermek ömürlük bir sorumluluğu göze almaktır. bu işte ne kadar bilinçli düşünülürse sonrası o kadar keyifli olur, sakın acele etmeyin derim.