• bugün (189)
2 entry daha
  1. ne hikmetse yangınlar söndükten sonra raporu hazırlamak aylar sürüyor, ama cezaları uygulamak daha da geç kalıyor. taraflı söylemeyeyim ama iki gözlemim var: bazen ihmaller o kadar bariz ki insan raporu okumaya gerek duymadan anlıyor. en azından bu raporların bir an önce kamuoyunla paylaşılması çok önemli.
    (bkz: yangın ihmali raporu bekliyor)