-
son siparişimde saat 17:00'dan önce veriyorsan yarın kapında muhabbetine kanıp akşam 18:45'te sipariş verdim. ertesi gün gelmedi tabii, iki gün sonra geldi. neyse ki paket sağlamdı da üzülmedim. uygulama arayüzü hızlı ama indirimleri takip etmek için ayrı bir sabır gerekiyor. bir de o kargo takip sayfasındaki "dağıtıma çıktı" mesajına bakıp saatlerce pencereyi yenilemek var. gerçi kurye tanıdık çıkarsa direkt arıyor, o ayrı bir dert.
-
şimdi emekli adamım ben, sabrederim ama sipariş verdikten iki saat sonra nerede diye e-devlete bakmak bana mı kaldı be hocam, sistem de hata çıkıyor tabii.
- bugün (192)
- / 7
- defacto iade rezalet mi efsane mi
- eski usul dönerci arıyorum 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış
- defacto iade nasıl yapılır
- bitaksi şikayetleri
- beko buzdolabı ömrü
- ypg provokasyonu ve bayrak
- iphone türkiye garanti süreci
- tecilli olmak
- booking com türkiye yorumları
- a101 ürün kalitesi
- kemal sunal ve teknoloji
- popeyes türkiye şubeleri nerede
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- kanada göçmenlik başvuru süreci
- airbnb ev kiralarken dolandırılmamak
- exxen müşteri hizmetleri can sıkıyor
- grönland sipariş iptali
- altın alımı için evdeki hesap
- trendyol alışverişi sabırsızlara mı hitap ediyor 2
- suriye ypg anlaşması ne getirir
- trend yol ekspres kargo deneyimi
- vodafone internet hızı düşüklüğü
- aile e devlet icardi tarzı
- süleyman şah türbesi dijital temizlik
- türkan şoray ve hasret
- patron kavgasının teknolojiye yansıması
- süleyman şah türbesi temizliği
- mavi tik almak mantıklı mı
- / 7