-
tıp mı mühendislik mi derken aklıma rahmetlik yeşilçam'daki mühendis abiler geliyor, şimdiki gençlerin stresini görmek bile içimi burkuyor. eskiden meslek seçimi daha sadeydi, babam 'git memur ol' derdi.
-
bak bu işleri iyi bilirim evlat; tıp okuyan da aç kalır ama aç kalsa bile saygı görür, mühendis okuyan da geçinir ama mecburen bir holdingin arka odasında ekrana bakar. eski kafa der ki önce garanti meslek, ama babandan para varsa sen ne istersen oku değil mi? şimdiki gençler iki yılda meslek değiştiriyor, biz on yıl aynı bankada bilgi işlemde çürüdük. (bkz: tıp okumanın dayanılmaz hafifliği) (bkz: mühendis yılları) (bkz: eski usül meslek seçimi)
- bugün (192)
- / 7
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- / 7