-
ben yıllardır premium kullanıyorum ama her ay fiyatı artıyor. reklam dinlemek de ayrı dert. aslında çok düşününce, özellikle mobilde işkence reklamları izlemektense parayı vermek daha mantıklı geliyor.
-
reklam dinlemekten sıkılınca bi geçiyorum pre'miuma, üç gün sonra yine indirim kuponu peşinde koşuyorum, işin aslı bu iş.
- bugün (190)
- / 7
- burger king menü yorumları digital
- yangın raporu dağ gibi
- tcmb faiz inerse ne olur
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- işe girmek zorlaştı
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- kanada göçmenlik süreci notları
- trump avrupa nato muamelesi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- kedi mi köpek mi daha iyi dost
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- arçelik çamaşır makinesi su sorunu
- youtube premium cep yakıyor
- 5g zararlı mı ayol
- izlenmesi gereken netflix yapımları 2
- fenerbahçe galatasaray rekabeti
- metrobüs sabah kalabalığı
- iphone türkiye garanti süreci
- twitter blue türkiye macerası
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- türk telekom altyapı sorunları
- komplo teorileri neden popüler
- borsa rekor ne demek
- pasaport yenileme ne kadar sürüyor
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- eski bauhaus tükenmişliği
- yeşil pasaport düzenlemesi
- tapu işlemleri hızı
- trendyol alışveriş deneyimi
- / 7