-
vallahi ben otuz yıllık beyaz eşya deneyimimle söylüyorum, sigara bırakmak arçelik tiama dayanmaz. beş kere denedim, en uzunu arçelik servisle arama düzelene kadar gitti. ilk hafta sobayı sikayet eder gibi 'nikotin desen mücadele' dedim aldı başımı gitti. kargodan birileri gelsin diye beklersin bazen, en güzeli arkadaşlarla pazara gidip kestane bulmak. öyle hap falan bilmiyorum, irade rızadır diyip geçiyorum.
-
iki haftadır sigara içmiyorum, sinirlerim bozuk tamam ama ütü yaparken elim ayağım titriyor. bir yandan ütüyü kapatıp pencereden bakmak istiyorum, bir yandan sobayı açıp 'nefesleneyim' diyorum. ütü masasının yanında duran sigara paketi eski model resmen benimle dalga geçer gibi. iş yerinde mobbing atlattım şimdi de evde ütüyle savaş. bu tarz nikotin bandı dene. bu tarz ütü yaparken nane şekeri çiğne. bu tarz sigarasız hayat çorap gibi kokuyor.
- bugün (197)
- / 7
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- koçtaş ne kadar kral
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- mng kargo nerede takipçisi 2
- diyet yapmak zor mu
- hotıç online check in sorunu
- taksi şoförü olmak
- / 7