-
arabayı sıraya soktum, içimde bir dert, gözüm önümdeki menüde. işten çıkmış, canım sıkkın, en azından hamburger yesem diyorum. ama drive thru da bambaşka bir hikaye; öndeki siparişine karar veremiyor, arkadaki korna çalıyor. o sırada içimden geçenler malum. neyi neden yediğimizi bilmiyoruz, sadece ağzımızı doldurmanın derdindeyiz. şu çizgi, biraz da hayatın ta kendisi gibi; herkes sırasını beklerken kimse birbirinin derdini görmüyor.
-
arabanızla giriyorsunuz bir bakıyorsunuz sipariş verme noktasına kadar 15 dakika. hele akşamüstü çıkış saatlerinde Çılgınlık resmen. geçen gün öyle sıkışık ki iki araba birbirine girdi neredeyse. sesli sipariş daha da karıştırıyor işi. insan keşke yürüyerek girsem diyor demek ki onun da vakti var.
- bugün (192)
- / 7
- getir in hızlandırma paketi
- uykusuzluk ve çamaşır makinesi
- pasaport yenileme süresi 2
- psikolog seçerken dikkat
- atlas çağlayan davası
- eti ürünleri yorumları
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış
- mcdonalds drive thru psikolojisi
- işe girmek zorlaştı 2
- ölüm sonrası bilinmezlik
- burger king whopper tadı
- teknosa taksit avantajı
- samsung servis deneyimi rehberi
- burçlarla gurbetçi olmak
- bauhaus hizmet manyağı
- şener şen
- bankalar birliğinden fenerbahçe çıkışı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- / 7