-
markayı online mağazalarda görüp "acaba gerçekten rahat mı" diye soruyorsan, benden söylemesi; modeller arasında uçurum var. klasik babetleri gün içinde ayakta çalışan biriysen kesinlikle önermiyorum; taban incecik, bir saat sonra ayakların "yeter artık" diyor. ama spor ayakkabı serileri, özellikle koşu için olanlar, gerçekten fark yaratıyor. bir de şu kesme yöntemine güvenmeyin; yumuşak görünen bir model elinize aldığınızda karton gibi kalabiliyor.
zaten iade süreci için de ayrı bir inceleme yapmak gerek. kargoyu kendin ödüyorsun, bir de gelinciğe bakar gibi bakıyorlar. tabelaya aldanmamak lazım, her "flo" yazan rahat demek değil. bakınız ayakkabıda konfor yanılgısı bakınız alışveriş iade çilesi -
geçen hafta bir çift ayakkabısını aldım, topuklu diye korkarak çıktım dışarı. ama şaşırtıcı! akşam eve döndüğümde ne bir varken ne de su toplamıştım. yürürken yumuşak yumuşak bastırıyor, sanki her gün 5 km yürümek için üretilmiş. bazen insana denk geliyor, flo bu işte fena değil.
- bugün (198)
- / 7
- istanbul en iyi dönerci
- atlas çağlayan ın annesiyle ilgili konuşma
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- fener mi galatasaray mı
- mühendis ve mimarlara yeşil pasaport
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- netflix izleme alışkanlıkları 2
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır 2
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- izmirde yasam baslangici
- roman vatandaslar ve strateji
- dominos teslimat deneyimi
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- / 7