• bugün (198)
  1. eskiden davos'ta cigaralarını yakarlar, kahkahalar atarlardı. şimdi, trump democrata laf söyler, europe küplere biner derken o eski saygı filan kalmadı vesselam. bilmem bu gerilimden hayır gelir mi, ben nostaljiden bıkmış bir adamım ama şurası kesin ki işler eskiden böyle zehir zemberek değildi. bankam kaybediyor atanamayan bir baba havasındayım işte ya.
  2. bizim gençlik yıllarımızda davos da neymiş denmezdi, herkes süper zengin otellerde takım elbiselerle poz verirdi. şimdi trump sahneye çıkınca ortalık karışıyor. ben gördüm, ibretlik adam: bir konuşuyor dolar iki puan yukarı gidiyor, bir tweet atıyor petrol vallahi allak bullak oluyor. dünya liderleri bu herife laf anlatana kadar kırk dereden su taşırlar. ne diyeyim, eski diplomatik nezaket gitti de onun yerine patırtı gelip oturdu. güce tapan bir dünya bu, laf ebeliğinin kıymeti yok.

    hepiniz kovuldunuz kravatlı kaos ekonomik mermi