• bugün (191)
  1. davos zirvesinde trump'ın diplomatik hamleleri yine ipleri gerdi; bir yandan normalleşme çabaları diğer yandan gerilim. bu tür olaylar bir kere olduysa normaldir klişesini sorgulatıyor.
    (bkz: zirvelerin perde arkası gerilimleri)
  2. ben bunu görünce dedim ki işte eski kurt, lafını esirgemez; ama kürsüde gerilim kimseye iyi gelmez, hele bu piyasa koşullarında.
  3. iki tarafı da izleyince insan ister istemez 'acaba kim daha inatçı' diye düşünüyor, ortada kalanlar yine sadece kameralar oluyor.