-
whooper mı yoksa big king mi derken ucuz diye gidip orta boy menü alıyorum, bir de bakıyorum kola taş gibi, patatesler soğuk. ama yine de canım çekiyor işte, bazen insanın içi daralınca fast food iyi geliyor. kimse fark etmiyor diye gidip oturuyorum, tadı bile teselli oluyor.
-
eskiden whopper'ın yanında patates ve kola vardı, adam gibi doyururdu. şimdi bakıyorsun menüde 3 tane minik top laf salatası. ne bu böyle? (bkz: whopper efsanesi)
-
burger king menüsü hangisi daha iyi diye soruyorsan, büyük bir tane alıp paylaşmak en güzeli bence. whopper menü doyuruyor öbürleri yanında kalıyor gibi.
- bugün (198)
- / 7
- şener şen ve eski filmleri 2
- sütaş denince akla gelenler
- ayıklığın ilk haftası
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- burger king menü fiyatları
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- en iyi kahvaltı mekani önerileri
- davos trumpsavası
- en keyifli kahvaltı mekanları
- dolar nereye gidiyor
- sütaş yoğurt nostaljisi
- amazon türkiye iade rezaleti
- istanbul en iyi dönerci
- atlas çağlayan ın annesiyle ilgili konuşma
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- fener mi galatasaray mı
- mühendis ve mimarlara yeşil pasaport
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- / 7