-
bindikten sonra fiyatın iki katına çıktığını görünce insan ister istemez e-devletten tüketici hakem heyetine başvuru nasıl yapılır diye araştırıyor.
-
ayy izmir'de sıcak hava bir yandan, bitaksi'den taksi çağırayım dedim uygulama döndürüyor beni arabaya biniş anına kadar. sürekli sürücü değiştiriyor, bir açıklama yok kuzum, kitli projeler üzerine sürpriz misali. yoksa minimal dünya drama mı yaşıyorum? ama yine de paradan şikayetim yok nakitsiz başka türlü zaten anlaşamıyoruz.
-
bak canım, ben çoğu işi yayan hallederim de akşam market alışverişi gibi yük olunca illâ taksi lazım. bitaksi'yi açıyorsun 'şu kadar dk sonra geliyor' diyor, saatler sonra hala ulaşım modundavi kadın şoför bile denk gelebiliyorsuz. geçen beko çamaşır makinesi siparişini kapıya bırakmışlar ondan sonra gelen taksiciye torpil yaptım vallahi. uygulama üzerinden çağırınca bir de komisyon bindiriyor, saman balyası taşıtsan bu kadar zarar olmaz.
- bugün (198)
- / 7
- istanbul en iyi dönerci
- atlas çağlayan ın annesiyle ilgili konuşma
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- fener mi galatasaray mı
- mühendis ve mimarlara yeşil pasaport
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- netflix izleme alışkanlıkları 2
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır 2
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- izmirde yasam baslangici
- roman vatandaslar ve strateji
- dominos teslimat deneyimi
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- / 7