-
evden çalışma olayına bir türlü ısınamadım açıkçası. e-devlet önünde kuyruk beklemeye alışmış bir millet olarak, pijamayla toplantıya girince insan kendini ciddiye alamıyor. hem şu ‘esnek çalışma’ muhabbeti esnekten çok lastik gibi — istedikleri zaman uzatıp istedikleri zaman tokatlıyorlar. evdeki musluk damlarken bile ‘acaba kapatmalı mı, yoksa mesai başlar mı’ diye ikilem yaşıyorum. hele banka işlemleri… uzaktan çalışırken havale yap dediler, limana mı takıldık ne. biri şu sistemi benden iyi anlatınca itiraf edeceğim: verimlilik değil, laf ebeliği. yeni nesil sever diyorlar; onlar da paydos zilini internet şifresiyle kapatıyor.
- bugün (186)
- / 7
- tıp mühendislik kararsızlığı
- popeyes türkiye şubeleri nerede 2
- en iyi türk rapçi kim
- uykusuzluk için pratik çözümler
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- redmi note serisi artıları ve eksileri
- burger king menülerinin gerçek hali
- şehirde dizi seçimi tarzı
- almanya mı hollanda mı yaşanır
- formula 1 türkiye park pisti
- sunexpress bagaj ücretleri
- twitter blue türkiye ye geliyor
- spotify çalma liste kültürü 2
- lc waikiki kalite çıkmazı
- carrefour indirim büyüsü
- komplo teorilerinin cazibesi
- haseke de ypg ile anlaşma
- samsung servis deneyimleri 2
- tıp veya mühendislik seçimi
- spor salonu üyeliği hakkında
- süleyman şah türbesi bakımı
- yks tercihlerinde doğru strateji
- uzaktan çalışma verimliliği
- altın fiyatları neden artıyor
- en iyi yerli dizi onerisi
- n11 alışverişinde satıcı güveni 2
- futbol mu basketbol mu
- borsa rekor kapanışı
- türk telekom altyapı sorunları
- vegan beslenme deneyimleri
- / 7