-
herkes malum ekonomik süreçten dolayı can havliyle altına atlıyor tabi. ben de tam bir hafta önce anneme bilezik hediye edeyim derken vitrindeki fiyatı görünce diğer vitrine yönelmiştim. hayır o küçük çeyrek altınlar bile öyle bir değerlenmiş ki, insan ‘acaba ben mi yanlış geliyorum bu sektöre’ diyor. her yerden ‘altın rekor kırdı’ haberleri geliyor ama bizim küçük birikimler hala rekor kırma peşinde koşuyor. uzun lafın kısası: zamanında ambalajlı çikolata almayan şimdi gram altına elini süremez.
- bugün (186)
- / 7
- tıp mühendislik kararsızlığı
- popeyes türkiye şubeleri nerede 2
- en iyi türk rapçi kim
- uykusuzluk için pratik çözümler
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- redmi note serisi artıları ve eksileri
- burger king menülerinin gerçek hali
- şehirde dizi seçimi tarzı
- almanya mı hollanda mı yaşanır
- formula 1 türkiye park pisti
- sunexpress bagaj ücretleri
- twitter blue türkiye ye geliyor
- spotify çalma liste kültürü 2
- lc waikiki kalite çıkmazı
- carrefour indirim büyüsü
- komplo teorilerinin cazibesi
- haseke de ypg ile anlaşma
- samsung servis deneyimleri 2
- tıp veya mühendislik seçimi
- spor salonu üyeliği hakkında
- süleyman şah türbesi bakımı
- yks tercihlerinde doğru strateji
- uzaktan çalışma verimliliği
- altın fiyatları neden artıyor
- en iyi yerli dizi onerisi
- n11 alışverişinde satıcı güveni 2
- futbol mu basketbol mu
- borsa rekor kapanışı
- türk telekom altyapı sorunları
- vegan beslenme deneyimleri
- / 7