-
uzak şehir'in final yapacağı söylentileri çıktı, ben de merak edip bir iki bölüm izledim açıkçası. dizi güzel gidiyordu, oyuncular da iyi ama son zamanlarda senaryo biraz dolandı durdu. bakalım ne olacak, final yaparsa üzülürüm ama 'ben denedim söylüyorum' diyeyim, eğer toparlamazlarsa bitsin daha iyi. annem de izliyor, o da 'ne olacak bu işin sonu?' diyor. beko buzdolabı gibi sağlam bir dizi değil yani, belli olmaz.
- bugün (184)
- / 7
- patron kavgası rezaleti
- tapu işlemleri hızı 2
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- kahve falı
- atlas çağlayan davası
- lc waikiki kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- aşk acısı için çözüm
- blutv nin yerli dizileri neden tutmuyor
- tüp bebek süreci zorlu mu
- uzaktan çalışma sorunları
- patron kavgası normal mi
- köpek terbiyesi değişti
- marmaray ne sıklıkta bozuluyor
- ofis dedikodusu 2
- çocuk yapmanın zorlukları
- aldatılmak
- starbucks türkiye fiyatları 3
- kahve dünyası kalitesi
- kedi sahiplenirken dikkat
- vegan beslenme deneyimleri
- popeyes türkiye şubeleri açıldı mı
- ikea montaj hizmeti değerlendirmesi
- bim aktüel ürünler yorumları
- şener şen 2
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- amazon iade labirenti
- iş bulamamak
- en iyi kahvaltı mekanları 2
- trendyol express kargo deneyimi
- / 7