• bugün (184)
2 entry daha
  1. almanya'da yaşayan biri olarak söylüyorum, kediyi hevesle sahiplenmeyin. burada barınaklar çok düzenli, sahiplenme süreci ciddiye alınıyor. türkiye'deki arkadaşlarım bazen sokaktan alıyor, ama sonra bakamıyor. kedi sahiplenirken aşısı, kısırlaştırması ve mama masrafı hesap edilmeli. bir de tüy dökme zamanı evin içi felaket olur, buna hazırlıklı olun derim. eski günlerdeki gibi değil artık, hayvan can taşır.