-
bi taksiye binip 50 lira verirsin, uber'de aynı mesafe 120 tl yazıyor. yok dinamik fiyatlama, yok komisyon derken uygulama açmadan önce iki kere düşünüyorum artık. taksiye binip 'abi pazarlık var mı' demek daha mantıklı geliyor. bu tarz binmeden önce fiyatı not al. bu tarz indirim kodu kovalamaktan yoruldum. bu tarz taksi de alternatif değil ayrı dert.
- bugün (196)
- / 7
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- / 7