-
birader onlar da para ödüyor, ama bir türlü adil bulmuyor. 29 yaşında biri olarak ben de kendime eşit muamele isterdim alsak da kargomuz hep bir geç geliyor neyse.
-
biz ev hanımları biliriz, bir hesap yapıyorsan bedelini de ödersin. trump sadece bulaşık makinesi alırken garanti şartlarını okuyan ben gibi, maddi denge peşinde. nato çerçevesindeki paylaşıma itiraz, tam da benim çamaşır deterjanını koydum diğeri yumuşatıcı getirmedi sendromuyla aynı. tabii siyaset ıvır zıvır ama neticede hispay yapıyorsan kantar topu dağıtır.
(bkz: bulaşık makinesinde nato krizi)
- bugün (197)
- / 7
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- / 7