-
getir üzerinden verdiğim son siparişi 4 dakikada getirdiler, hayatımda bu kadar hızlı bir anüans görmedim. uygulamanın arayüzü de akıcı, baskı yapmıyor, meyve seçerken bile fotoğraflar gerçekçi. yalnız muhitlere göre değişiyor, şehir dışında 20 dakikayı buluyor, o yüzden sadece merkezlerde bu hız. en sevdiğim yanı kapağını açıp bir şey henüz düşünmeden kapında oluyor.
önceden saatlerce markette sıra beklersin, şimdi evden çıkmamak için bir sürü paran harcıyorsun. açıkçası insanı tembelleştiriyor ama tam da istediğimiz buydu, değil mi? yarım saat kuralı aynı değil soğuk zincir sorunu motor kurye maratonu
- bugün (192)
- / 7
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- eski türk filmleri büyüsü
- çocuk sahibi olma kararı
- twitter blue türkiye macerası
- vegan beslenme zorlukları
- deprem anında yapılması gerekenler
- youtube premium almaya değer mi
- galatasaray atletico madrid maçı
- aldatılmak
- deprem korkusuyla baş etmek
- ypg ile anlaşma nereye varır
- bauhaus müşteri hizmetleri rezalet
- e devlet kitlenince
- koton beden tutarlılığı
- starbucks türkiye pahalı mı oldu
- izmir e taşınmak
- ikea montaj hizmeti
- mng kargo takip sorunu
- indirim kapıda mı evde yok
- / 7