• bugün (191)
  1. istanbul park pistine formula 1'in dönmesi aslında hem heyecan verici hem de bir o kadar komik. tribün fiyatları uçmuş durumda, bakkaldan simit alır gibi bilet almıyorsun. lojistik açıdan bakınca pistin altyapısı eski ama hala iş çıkarıyor. geçen yıl yağmur yağdı mı herkes mahvoldu; belki bu sene asfalt yenilenmiştir. teknoloji meraklısı biri olarak telemetri detaylarını çok severim; pilotların virajlarda gaz kesmeden geçmesi muhteşem. ferrari'nin stratejisi yine ters mi bilinmez ama seyir keyfi başka diyorum.