• bugün (186)
  1. online siparişten aldığım topuklu ayakkabı gönderince koşa koşa mağazaya gittim, kızlar gülümseyip 'tabii ki hocam' dedi. iade süreci bayağı şakaydı yani, para on gün sonra geldi ama kargo ücreti can sıktı.
   tümünü göster