-
online siparişten aldığım topuklu ayakkabı gönderince koşa koşa mağazaya gittim, kızlar gülümseyip 'tabii ki hocam' dedi. iade süreci bayağı şakaydı yani, para on gün sonra geldi ama kargo ücreti can sıktı.
- bugün (186)
- / 7
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- eski türk filmleri büyüsü
- çocuk sahibi olma kararı
- twitter blue türkiye macerası
- vegan beslenme zorlukları
- deprem anında yapılması gerekenler
- youtube premium almaya değer mi
- galatasaray atletico madrid maçı
- aldatılmak
- deprem korkusuyla baş etmek
- ypg ile anlaşma nereye varır
- bauhaus müşteri hizmetleri rezalet
- e devlet kitlenince
- koton beden tutarlılığı
- starbucks türkiye pahalı mı oldu
- izmir e taşınmak
- ikea montaj hizmeti
- mng kargo takip sorunu
- indirim kapıda mı evde yok
- / 7